Booking

Booking.com

29 Mart 2014

Blogger Blog Başlığını Düzenleme ve Değiştirme

Bloggerde Blog başlığını düzenlemek, değiştirmek, veya Blog başlığını silmek için, resimli anlatım yaptım sorun yaşayanlar konu altında yardım isteyebilirler.
Emeğe Saygı Diyelim ve hemen anlatıma başlayalım...


 İlk olarak Blog başlığını düzenlemek içini Sitemizin tasarım bölümüne giriyoruz.
1.Resim







Tasarım bölümünde, İşaretlediğim yere tıklıyoruz.
Resim2








Daha sonra, Gelişmiş'e tıklıyoruz
Resim3





Resim4




Blog Başlığı yazan yerden,, Blog Başlığının Rengini, Yazı Biçimini, Boyutunu değiştirebilirsiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

29 Mart 2014

Blogger Blog Başlığını Düzenleme ve Değiştirme

Bloggerde Blog başlığını düzenlemek, değiştirmek, veya Blog başlığını silmek için, resimli anlatım yaptım sorun yaşayanlar konu altında yardım isteyebilirler.
Emeğe Saygı Diyelim ve hemen anlatıma başlayalım...


 İlk olarak Blog başlığını düzenlemek içini Sitemizin tasarım bölümüne giriyoruz.
1.Resim







Tasarım bölümünde, İşaretlediğim yere tıklıyoruz.
Resim2








Daha sonra, Gelişmiş'e tıklıyoruz
Resim3





Resim4




Blog Başlığı yazan yerden,, Blog Başlığının Rengini, Yazı Biçimini, Boyutunu değiştirebilirsiniz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Araçlar ve Gereçler

Windows Live Messenger + Facebook

Disqus for TekAdresiniz