Booking

Booking.com

11 Nisan 2014

Tebessüm, Allah'ın Selamı, Ettiğin Dua, Rabbimiz'in Kapısı Daima Bizlere Açıktır

Elimle verecek bir şeyim yok deme, Yüzündeki tebessüm en büyük sadakadır
Diyecek sözüm yok deyipte susma, Allah'ın Selamı en büyük Kelamdır.
Kimseye yardım edemiyorum deyip ümidini kesme, Ettiğin Dua en büyük yardımdır.

Ümidim yok deyipte Gaflete dalma, Rabbin'in kapısı herzaman açıktır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

11 Nisan 2014

Tebessüm, Allah'ın Selamı, Ettiğin Dua, Rabbimiz'in Kapısı Daima Bizlere Açıktır

Elimle verecek bir şeyim yok deme, Yüzündeki tebessüm en büyük sadakadır
Diyecek sözüm yok deyipte susma, Allah'ın Selamı en büyük Kelamdır.
Kimseye yardım edemiyorum deyip ümidini kesme, Ettiğin Dua en büyük yardımdır.

Ümidim yok deyipte Gaflete dalma, Rabbin'in kapısı herzaman açıktır...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tek Adresiniz

Araçlar ve Gereçler

Windows Live Messenger + Facebook

Disqus for TekAdresiniz