Booking

Booking.com

04 Mayıs 2014

Clash Of Clans PC de Nasıl Oynanır

Merhaba arkadaşlar
Bir coğumuzun severek oynadığı, Clash Of Clans oyununu, PC nasıl oynayacağınızı Resimli olarak anlatıma sunuyoruz..



İlk olarak Buraya Tıklayarak Oyunumuzu Pc de oynamamız için gerekli olan programı indiriyoruz...
Soınrasında ise programı kuruyoruz (Windows 7 kullananlar sağ tık yönetici olarak çalıştır yapsınlar)


Resimdeki gibi Search yazan yere tıklayıp oyunumuzu aratıyoruz

1.Resim







2. Resim







Yükleme işlemi bittikten sonra, Oyunumuzu Açıyoruz

Resim3







Gördüğünüz gibi oyunumuz açılıyor...

Şimdi sıra geldi Telefonumuzdan veya Tabletimizden oyunumuzu BlueStacks'a bağlamaya
Not: Burdan sonrası forum.donanimhaber.com'dan alıntıdır...

14-Hesabınızı bağlamak için Ayarlar butonuna basınız.







15-Bir Cihazı Bağla diyoruz.







16-Tekrar giriş yapıyoruz.







17 -Giriş yaptıktan sonra tekrar oyuna dönüyoruz ve 14 ve 15. Adımları tekrarlayıp 18. adıma geçiyoruz.

18.ADIM
-Bu Yeni Cihaz butonuna tıklıyoruz.







19.ADIM
-Şimdi telefonumuzdan (veya ipad vb. cihazınızdan) oyunu açıyoruz ve 14 ile 15. adımları tekrarlıyoruz.
-DİKKAT! Telefonumuzdan "BU CİHAZ ESKİ" butonuna tıklıyoruz.

20.ADIM
-Bir başka cihaza bağlanmak istiyorum. butonuna tıklıyoruz ve kodumuzu alıp Bluestack programımızda bulunan oyuna giriyoruz.







21.ADIM
-Karşımıza bilgilerimiz geliyor ve TAMAM diyoruz.








22.ADIM
-Bağlantı başarıyla tamamlandı şeklindeki uyarıyı telefonumuzda ve bilgisayarımızda aynı anda görüyoruz.








23.ADIM
-Telefonumuzdaki oyundan çıkış yapıyoruz ve bilgisayardan giriş yapıyoruz.







VE İŞLEMİMİZ SONA ERDİ. ARTIK BİLGİSAYARDAN OYUNUNUZU OYNAYABİLİRSİNİZ.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

04 Mayıs 2014

Clash Of Clans PC de Nasıl Oynanır

Merhaba arkadaşlar
Bir coğumuzun severek oynadığı, Clash Of Clans oyununu, PC nasıl oynayacağınızı Resimli olarak anlatıma sunuyoruz..



İlk olarak Buraya Tıklayarak Oyunumuzu Pc de oynamamız için gerekli olan programı indiriyoruz...
Soınrasında ise programı kuruyoruz (Windows 7 kullananlar sağ tık yönetici olarak çalıştır yapsınlar)


Resimdeki gibi Search yazan yere tıklayıp oyunumuzu aratıyoruz

1.Resim







2. Resim







Yükleme işlemi bittikten sonra, Oyunumuzu Açıyoruz

Resim3







Gördüğünüz gibi oyunumuz açılıyor...

Şimdi sıra geldi Telefonumuzdan veya Tabletimizden oyunumuzu BlueStacks'a bağlamaya
Not: Burdan sonrası forum.donanimhaber.com'dan alıntıdır...

14-Hesabınızı bağlamak için Ayarlar butonuna basınız.







15-Bir Cihazı Bağla diyoruz.







16-Tekrar giriş yapıyoruz.







17 -Giriş yaptıktan sonra tekrar oyuna dönüyoruz ve 14 ve 15. Adımları tekrarlayıp 18. adıma geçiyoruz.

18.ADIM
-Bu Yeni Cihaz butonuna tıklıyoruz.







19.ADIM
-Şimdi telefonumuzdan (veya ipad vb. cihazınızdan) oyunu açıyoruz ve 14 ile 15. adımları tekrarlıyoruz.
-DİKKAT! Telefonumuzdan "BU CİHAZ ESKİ" butonuna tıklıyoruz.

20.ADIM
-Bir başka cihaza bağlanmak istiyorum. butonuna tıklıyoruz ve kodumuzu alıp Bluestack programımızda bulunan oyuna giriyoruz.







21.ADIM
-Karşımıza bilgilerimiz geliyor ve TAMAM diyoruz.








22.ADIM
-Bağlantı başarıyla tamamlandı şeklindeki uyarıyı telefonumuzda ve bilgisayarımızda aynı anda görüyoruz.








23.ADIM
-Telefonumuzdaki oyundan çıkış yapıyoruz ve bilgisayardan giriş yapıyoruz.







VE İŞLEMİMİZ SONA ERDİ. ARTIK BİLGİSAYARDAN OYUNUNUZU OYNAYABİLİRSİNİZ.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Araçlar ve Gereçler

Windows Live Messenger + Facebook

Disqus for TekAdresiniz